Premsa

Del total del producte comercialitzat per les vuit empreses membres de la IGP, cal destacar un nou augment dels llescats en sobres d’un 14%, amb 333.699 unitats venudes, mentre que el format de producte per a la venda al tall s’ha mantingut igual que l’any 2016, amb 51.547 unitats, i el destinat a lliure servei, en peces unitàries de 200 gr, ha registrat un descens d’un 7%, amb 409.948 unitats.

Els últims anys, el consum de Llonganissa de Vic ha augmentat gràcies a la implantació dels nous formats que s’ha fet i a la qualitat del producte que s’elabora, certificat per les auditories periòdiques que passa per demostrar que compleix amb tots els requisits de la IGP i per unes analítiques sensorials per millorar les seves condicions organolèptiques.

Justament, amb l'objectiu de donar a conèixer el producte i les seves propietats nutricionals entre els consumidors, la IGP Llonganissa de Vic posarà en marxa els pròxims mesos una campanya de comunicació, sota el lema Fills de l’aire, que passa per l'emissió d'un anunci en televisió i ràdio i el patrocini de diferents curses de muntanya al llarg de 2018.

També, com a acció promocional d’aquest any, la IGP estarà present amb el seu propi espai en la fira Alimentaria, que se celebra a Barcelona del 16 al 19 de abril.