Premsa
2/2/15 - Del 28 de gener a l’1 de febrer, Madrid ha acollit la 35ª edició de la Fira Internacional de Turisme (FITUR), que representa el punt de trobada global per als professionals del turisme i la fira líder per als mercats receptius i emissors d’Iberoamèrica.

Durant el transcurs de la fira, la Direcció General d’Indústria Alimentària del Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient (MAGRAMA) ha dut a terme diverses accions promocionals d’informació i divulgació dels productes de qualitat protegits: Denominacions d’Origen Protegides (DOP) i les Indicacions Geogràfiques Protegides (IGP), destinades a donar a conèixer els beneficis del consum dels nostres productes de qualitat i fomentar el seu consum. Entre aquests es trobava la IGP Llonganissa de Vic, que ha participat aportant producte per als dos sortejos que s’han realitzat vinculats a la participació en les sessions en l’estand del MAGRAMA i a accions en xarxes socials