Premsa
El Consell Regulador de la IGP Llonganissa de Vic ha decidit renovar la imatge corporativa per fer-la més moderna i dinàmica amb l’objectiu de tenir més presència en la comarca d’Osona, la seva zona d’origen i d’elaboració. Per aconseguir-ho, ha previst dur a terme una sèrie de patrocinis i col·laboracions en diferents esdeveniments culturals de la comarca osonenca i amb altres col·lectius, com l’hostaleria o la restauració. El tret de sortida per presentar aquest redisseny va tenir lloc el passat cap de setmana, durant la 31a edició del Mercat de Música Viva de Vic (MMVV), gràcies al conveni de col·laboració que va signar la IGP amb l’Ajuntament vigatà.
 
La nova imatge introdueix una estil visual més modern, amb un nou logo, en què s’ha volgut destacar la lletra o donant-li la forma dels talls característics de la Llonganissa de Vic, convertint així el producte en l’eix creatiu, i que està dissenyat amb una tipografia i uns colors més elegants i actuals. Aquest nou disseny ja es va poder veure tant en la contraportada del programa de mà del MMVV que es va repartir el cap de setmana, com en cartells a l’Atlàntida i a la torre de so del centre de la Plaça Major.
 
A més, per reforçar el llançament de la nova imatge i per donar a conèixer el nou logo i les accions de promoció i patrocini, la IGP ha obert dues de les xarxes socials més importants actualment, com són l’Instagram i  el Twitter.