Premsa
21/12/15 - El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació ha llançat avui una campanya als mitjans de comunicació per animar el consum de productes amb distintiu de qualitat durant les festes de Nadal. Es tracta d’un anunci de 20 segons per a televisió del segell de les DOP i IGP i on participa la Llonganissa de Vic.

Amb aquesta campanya s’espera potenciar el segell de les DOP/IGPs Catalanes, reforçar la seva imatge i prioritzar el consum, al mateix temps que es pretén explicar més i millor les característiques d’aquests productes i els beneficis que suposen per a contribuir als bons hàbits alimentaris d’una dieta associada a productes de qualitat i directament vinculats a la dieta mediterrània. 

L'espot s’emetrà durant 10 dies, del 21 al 30 de desembre, en horaris de màxima audiència pels canals de la CRTC ( TV3,Canal 33, 3/24) i el grup Godó i PuntAvuiTv, a més d'un vídeo de 3.14min per als suports digitals dels mateixos grups. L’anunci es va enregistrar al Món San Benet, a Sant Fruitós de Bages i amb la participació del grup musical Blaumut.

Vegeu anunci aquí